dinsdag 22 juli 2008

DrukDrukDruk en bioscoop

Een beetje later dan gepland, maar dan toch een blogje:)
Het bleek wat drukker dan gepland de afgelopen dagen dus heb ik geen blogje kunnen schrijven, maar dan nu voor de inhaalslag.
Gister (maandag 21 juli) stond ik dus op het rooster voor vroeg, 4.15 uur het wekkertje, 4.45 uur vertrekken en iets voor vijfen op het vliegveld, daar gelijk maar aan de preflight papieren begonnen, de gebruikelijke mass & balance, performance, flightplan etc..... dus.
Een beetje ongemotiveerd bezig door het weer maarja, het was namelijk zo mistig dat vanaf het balkon van de operations room de vliegtuigen aan de andere kant van het vliegveld niet te zien waren en dat zou dus betekenen "Cancelada WX" (cancel door slecht weer) wat dus ook met alle ochtendvluchten gebeurde, gelukkig 40 minuten voordat ik moest vertrekken trok het helemaal open en kon ik dus snel aan de walkaround beginnen en vertrok ik om 10.30 uur als allereerste van de school:P, best grappig dus.

Een impressie vanuit het hotel van het weer die morgen (helaas een beetje bewogen maarja):



Waardeloos dus.

Marc heeft trouwens ook nog een paar foto's gemaakt en die plaats ik wel als ik ze heb :P.

En over het bioscoop gedeelte, zo af en toe (lees: Elke avond tot nu toe) bouwen we de NLS lounge in het hotel (wat gewoon een hotelkamer is met banken in plaats van bedden) om naar een "heuze" bioscoop, met mijn beamer, laptop en externe harddisc hebben we genoeg films om naar te kijken, en als er op de harddisc niets leuks staat kunnen we natuurlijk altijd nog mijn DVD koffers erbij pakken met in totaal zo'n 370 schijfjes.
Zo ziet het er dan ongeveer uit:

Joël geniet ervan :P

Vanaf de andere kant

Het scherm (een witte muur :P):


Bij the way, vandaag heb ik weer gevlogen, moest me vandaag weer om 5 uur melden voor de rest ging de vlucht wel lekker en heb er 1.5 uur bij mogen schrijven :)

Geen opmerkingen: