zaterdag 12 juli 2008

Zuipen & vliegen

Gisteravond als een soort van "welkomstborrel" voor onze klas naar de Cup of Joe geweest, dit is een koffiebar/lounge, maar in het weekend wordt daar volgens mij meer alcohol gedronken dan koffie:P.
De andere klassen waren er natuurlijk ook en het is een gezellige avond geworden, wat later op de avond zijn we richting "Republic das Bananas" (ook wel bananenbar genoemd) gelopen, hier tot een uurtje of 3 gezeten en toen was het weer tijd om naar het hotel terug te gaan.

Verders sta ik voor maandag ook op het rooster om te vliegen :D

Mijn callsign is: NORT, zo ben ik bekend bij Operations.
Mijn instructeur is: BUE, wat staat voor Mr. Bueno
Het callsign in de lucht is: Diana 172, dit gebruik ik om met Air Traffic Control te communiceren.
Ik ga oefening D6 doen in training area "H" (Hotel).
En departure aerodrome en arrival aerodrome zijn beide Evora (EV of LPEV)

En als allerlaatste, de kist is de CS-DEJ.

Geen opmerkingen: