Maar weer is een teken van leven van mij, afgelopen weken aardig wat gevlogen en in de simulator gezeten (helaas).
Ik heb nu in totaal 8 uur en 25 minuten gevlogen en 10 uur in de simulator gezeten, het gaat dus in een lekker tempo als je bedenkt dat we pas 3 weken met vliegen bezig zijn, vandaag en gister heb ik allebei in de simulator doorgebracht dus hopelijk mag ik morgen weer vliegen, dan begin ik met circuit training, wat inhoudt dat ik opstijg, een rondje vlieg een "Touch & Go" maak en weer een rondje vlieg en dat 1 uur achter elkaar, een Touch & Go betekend dat je het vliegtuig op de grond zet, in take-off configuratie brengt en weer vol gas geeft om op te stijgen.
Vorige week heb ik ook m'n ouders en zusje + Sven op bezoek gehad, eerst hebben we even een rondje gelopen door het schoolgebouw, daarna zijn we even het apron (vliegtuigparkeerplaats) op gelopen en heb ik de vliegtuigen laten zien waar ik op vlieg of nog op moet gaan vliegen.
Met pa bij de TB-200GT (hier vlieg ik nu op):
En nog es:
Bij de TB-20GT (volgende waar ik op ga vliegen voor Instrument Rating)
En nog een keer bij de TB-20GT
En de Seneca V (laatste kist voor de Multi Engine rating)
Hopelijk morgen dus weer vliegen en het circuit in knallen!.....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten