maandag 27 april 2009

Simmen = klaar!! :D

Eindelijk ben ik er vanaf, de TB-20 simulator, na 40 uur simmen/vechten tegen de simulator is het afgelopen, klaar en uit.

Het is niet zo zeer dat het simmen niet leuk is, zeker de laatste 13 uur waren interessant aangezien je hier volledige vluchten gaat nabootsen volledig van start tot landing op bestemming, maar het was vooral dat de sim gewoon te maar dan ook echt TE gevoelig was, een kleine beweging en je lag bijna op je kop.
Maar om verder te gaan over de laatste 13 uur, vaak waren dit vluchten van Lissabon naar Faro of van Sevilla naar Malaga, maar voor deze laatste had ik besloten om het is een keer in Nederland te proberen, dus ik had een vlucht van Rotterdam naar Groningen voorbereid, alleen was deze vlucht gedoemd om nooit op Groningen te landen, want eenmaal aangekomen op Groningen was het vliegveld gesloten omdat er een vliegtuig vast stond op de baan, dus wij terug naar Rotterdam, krijgen we halverwege te horen dat het gesloten is vanwege het weer, dus uiteindelijk maar geland op Schiphol :P.

Vanaf nu is het alleen nog maar vliegen tot mijn Instrument Rating exam, ik moet nog 17:30 uur vliegen waarvan minimaal 5 uur nachtvliegen dus hopelijk is het volgende week zover dat we gaan nachtvliegen :D.
Morgen ben ik helaas vrij dus gaan we maar weer een dagje in de zon hangen :D

Geen opmerkingen: