zondag 3 mei 2009

Ciudad Real en filmpje

Het is nu zo goed als zeker, het rooster is gepubliceerd en we gaan eindelijk naar Ciudad Real om te gaan uren knallen, helaas sta ik er alleen op om 3 uur te gaan nachtvliegen maar hopelijk mag ik in de weken erna nog een keer die kant op voor een volle week.
Woensdag vertrek ik net voor zonsondergang op de backseat richting Ciudad Real om daar 3 uur later aan te komen, waarschijnlijk gelijk naar het hotel toe want de volgende dag moet ik eerst weer 3 uur op de backseat richting een veld als Almeria of Allicante etc...., daarna moet ik terugvliegen in het donker.
Tot zover Ciudad :P.

Gister zat ik me zo erg te vervelen dat ik maar een filmpje in elkaar ben gaan zetten, naar het idee van het Easyjet filmpje wat ik laatst gepost heb heb ik een eigen versie gemaakt, dus niet "who said work was boring" maar "who said school was boring" :P

Enjoy:

Geen opmerkingen: