donderdag 26 maart 2009

TB-20

Gisteren alweer had ik mijn eerste vluchtje op de TB-20, samen met instructeur J. Bernal eerst naar een trainingsarea gevlogen, daar de bekende oefeningen gedaan zoals, Steep turn, approach to stall, forced landing, emergency descent etc..
Na een kleine 3 kwartier spelen in de trainingarea zijn we teruggevlogen naar het vliegveld en daar nog 4 landingen geoefend en bij de debriefing was hij redelijk tevreden over mijn vlucht.

Vandaag (26-03-2009) stond ik gelijk weer op het rooster, dit keer voor mijn eerste solovlucht op de TB-20, na eerst een uur met instructeur circuitjes te hebben gevlogen mocht ik gelijk ook een uur solo circuitjes draaien.
Het landen op de TB-20 is heel anders dan de TB-200 en er zaten dus de nodige stuiter landingen bij, maarja 2 uur en 19 landingen erbij :D

Geen opmerkingen: