woensdag 18 maart 2009

ff tussendoor

Weer even eentje tussendoor, morgen heb ik mijn laatste vlucht op de TB-200, 2 uur en 15 minuten vliegen en ik ga proberen om naar Montijo te gaan, Montijo is een militair vliegveld ten oosten van Lissabon en hier gaan we vaak heen met de TB-20 om approaches te oefenen.
Hopelijk dus na morgen een berichtje over mijn allerlaatste TB-200 vlucht hier in Portugal.

Verder had ik in mijn bericht over mijn 300NM trip geschreven dat er een spotter op Santarém stond, nu zat ik vandaag een beetje op internet te rotzooien en kwam ik op de site www.planepictures.net een foto van de CS-DEC op Santarém tegen, en laat die nou toevallig ook op 22 november 2008 te zijn gemaakt, oftewel hier zit IK in :)

Ik heb de fotograaf via de Planepictures site een mailtje gestuurd of hij er meer heeft en of het mogelijk is om die te krijgen.
Dus hopelijk krijg ik snel een mailtje van hem terug, en als er foto's bij zitten plaats ik ze natuurlijk :D

Nou dat was het weer :D

Geen opmerkingen: