donderdag 26 februari 2009

Verveling.....

Ben ik weer.....

Na een hele week vrij stond ik vandaag weer op het rooster, helaas werd ik vanochtend wakker na een zeer slechte nacht slapen, dus uiteindelijk school gebeld dat ik "Not fit to fly" was aangezien ik me zo slecht voelde dat zodra ik wel was gaan simmen ik alleen maar 2 uur zou aankloten en niks bereiken.
Maarja hopelijk volgende week ergens voor het eerste IP vluchtje op de TB-200, de eerste van de klas staan er de afgelopen dagen alweer op om te vliegen dus ik hoop dat ik snel weer aan de beurt ben.

Om de verveling te doden heb ik sinds kort wat nieuws, na me een tijd geleden ingeschreven te hebben voor de 2e béta-test van het spel Battlefield: Heroes, kreeg ik dan gister eindelijk het mailtje met daarin mijn béta-key.

Battlefield Heroes:

Battlefield: Heroes wordt/is een gratis cartoonstyle-shooter van de makers van de Battlefield serie, en wat ik er tot nu toe van gezien heb tijdens het spelen moet dit nog wel een tijdje vol te houden zijn om te spelen.

Battlefield Heroes:


Hier nog wat Battlefield Heroes filmpjes:

BF:H Trailer


Fully customizable character (Hero)

Geen opmerkingen: