vrijdag 7 november 2008

Ff bijwerken.......

Tijdje geleden sinds de laatste keer en nu we dus EINDELIJK internet in ons huis hebben moet ik er toch maar aan geloven en mijn blog een beetje bijwerken.

Sinds Portimão eigenlijk weinig nieuws gedaan, behalve het gedeelte "solo Portimão" was spannend, want er waren wel een stuk of 5 pogingen nodig om deze vlucht te kunnen doen een snel rekensommetje en je komt eruit dat ik maar liefst 4 keer gecanceled ben voor deze vlucht, met name vanwege het weer: Slecht weer op Faro (vliegveld in de buurt van Portimão), Slecht weer in Evora, Harde wind in Evora of gewoon een combinatie van al het voorgaande, maar uiteindelijk heb ik 14 oktober eindelijk deze vlucht mogen doen, na deze solo had ik nog maar 1 vlucht te gaan en dat was ook de laatste vlucht voor mijn 40 uurs check welke ik vrijdag 17 oktober had, extra spannend natuurlijk omdat deze dag ook mijn ouders hier voor het weekend waren aangekomen en vanaf het balkon zaten te kijken hoe ik bezig was :). Gelukkig had ik een redelijk aardige instructeur/examinator en heb ik de check in een keer gehaald :D, weer een stapje dichterbij de 70 uurs check en de eerste gouden streep! :D.

Verder ben ik afgelopen woensdag de magische 50 uurs grens gepasseerd, momenteel heb ik 50 uur en 55 minuten gevlogen dus nog maar 17.5 uur tot 70 uurs check.

En als afsluiter, we zijn natuurlijk helemaal in de 7e hemel met onze gloednieuwe internetverbinding hier dus verwacht wat meer berichtjes vanaf nu ;)

Geen opmerkingen: