donderdag 18 september 2008

Verveling......

Phoe.... wat duurt de dag lang als je niets te doen hebt.... :S

Ik heb deze week wel geteld 1 uurtje gevlogen, voor de rest bestond de week uit House kijken, Gamen en bank hangen.....

Maarja, die ene keer dat ik gevlogen heb was een uurtje solo naar de trainingarea, gewoon een uurtje rondjes vliegen en wat klimmen en dalen :P, na de vlucht nog even gekeken hoe ik hem geparkeerd had en raad is, Bijna perfect....:P

Fotootje als bewijs:


Na het vliegen gelijk naar het huis waar Yannick & Co gereden om te gaan gamen, ze hadden namelijk ons namelijk gevraagd of we ook kwamen LANnen en Marc, Mike en Joël zaten er al.
Na een paar potjes Call of Duty 2 vonden Joël en ik het wel weer leuk geweest en zijn we weer richting huis gegaan en omdat ik vandaag weeer is vrij was zijn we maar tot laat film gaan kijken.

Morgen sta ik gelukkig weer op het rooster voor mijn laatste uurtje solo voordat ik naar Portimão mag, dus hopelijk maandag die kant op :)

Verder heb ik ook mijn solofilmpje bewerkt en het ziet er leuk uit, nu alleen nog op Yoeptoep zetten....., maar dat komt wel.

Geen opmerkingen: