zondag 2 maart 2008

JAA ATPL theory examinations

Deze week was het zover, DE theorie examens van het afgelopen blok.

Na een week vrij om te leren begonnen we maandag met Performance en VFR communications, kaasie dacht ik, maar dat viel vies tegen, nadat we de antwoorden van Performance gekregen hadden kwam ik na wat snel rekenwerk uit op een 75%, net gehaald dus, blij maar toch teleurgesteld gingen we naar VFR waar ik het weer goedmaakte met een 91% en uiteindelijk toch nog redelijk te spreken was over de dag.

De rest van de week verliep vrij constant dus daar ga ik niets over vertellen .

Ik zal alleen nog ff de resultaten opsommen.

Performance: 78%
VFR com: 91%
Meteorology: 94%
Radio Navigation: 89%
General Navigation: 91%
Flight Planning & Monitoring: 84%
Principles of Flight: 100%

Al met al dus een mooie lijst en alle examens gehaald, op naar het volgende blok.

Geen opmerkingen: