zondag 13 januari 2008

Alweer een tijdje bezig

Vlak na het eerste blog over het begin komt er alweer eentje waarin ik alweer een tijdje bezig ben, maarja daar hoor je nou eenmaal mee te beginnen :P

Ik ben inmiddels bijna 3 maanden bezig met de opleiding tot verkeersvlieger.
Ik heb inmiddels zes tussentijdse toetsen gehad waarvan ik er vijf gehaald heb,
voor Meteo had ik een 69% :( helaas niet gehaald dus.
voor Radio Navigatie had ik een 76% gehaald dus :)
voor Principles of Flight had ik een 90% ook gehaald dus
voor General Navigation had ik een 93%
voor de tweede Meteo had ik 84%
en voor de tweede General Naviation had ik een 100% :)

Over het algemeen ben ik dus best tevreden over de tot nu toe behaalde resultaten, morgen (maandag 14 januari) heb ik de tweede toets voor Principles of Flight en vrijdag (18 januari) heb ik de derde toets voor Meteo, dus weer vol aan de bak deze week :)

tot blogs :)

Geen opmerkingen: